Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je provozování odpadového hospodářství v budově ústředí České národní banky na adrese Na Příkopě 28, Praha 1 (dále jen „budova ústředí“), a to:
a) odvoz nebezpečných odpadů (včetně zdravotnického odpadu),
b) odvoz ostatních odpadů (včetně živočišných a směsných odpadů),
c) likvidace nebezpečných odpadů (kategorie N),
d) likvidace obalů, biologického odpadu, elektrických a elektronických zařízení (kategorie O),
e) obsluha centrálního skladu odpadů nacházejícího se v budově ústředí, včetně přejímky, lisování a dotřídění jednotlivých druhů odpadů.
Předmětem veřejné zakázky je dále zajištění výsypu sběrných nádob, odvoz a likvidace komunálního odpadu z pasáže budovy ústředí a dále z budovy záložního pracoviště zadavatele na adrese Strojírenská 175, Praha 5 – Zličín.
Do předmětu veřejné zakázky náleží i vyhotovování a evidence veškerých dokladů vyžadovaných platnou legislativou (i v budoucnu přijatou) a dále poskytování konzultací v oblasti odpadového hospodářství na vyžádání zadavatele.
Bližší specifikace předmětu veřejné zakázky, včetně technických podmínek, je uvedena v návrhu smlouvy, který tvoří přílohu č. 1 ZD.
Předpokládané datum zahájení plnění předmětu veřejné zakázky je 1. 6. 2019.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnb.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Zadávací dokumentace | Zadávací dokumentace | Zadávací dokumentace-konverze.pdf | 311.86 KB |
Příloha č. 1 ZD - Návrh smlouvy | Příloha č. 1 ZD - Návrh smlouvy | Příloha č. 1 ZD - Návrh smlouvy.doc | 184.00 KB |
Příloha č. 2 ZD - Čestné prohlášení dodavatele | Příloha č. 2 ZD - Čestné prohlášení dodavatele | Příloha č. 2 ZD - Čestné prohlášení dodavatele.doc | 74.50 KB |
Příloha č. 3 ZD - Cenová tabulka | Příloha č. 3 ZD - Cenová tabulka | Příloha č. 3 ZD - Cenová tabulka.xlsx | 19.95 KB |
Výzva k uvedení identifikačních údajů dodavatele | Výzva k uvedení identifikačních údajů dodavatele | Výzva k uvedení identifikačních údajů dodavatele.docx | 103.22 KB |
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
25.02.2019 12:45 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Ondřej Pavelka | Vysvětlení č. 1 zadávací dokumentace |
Název URL odkazu | URL adresa | Akce |
---|---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://ezak.cnb.cz/vz00000630 |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Nabídková cena v Kč bez DPH |
Nabídková cena v Kč vč. DPH |
Vyloučen |
---|---|---|---|---|---|
FCC Regios, a.s. | 46356487 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 24.05.2019
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
FCC Regios, a.s. | 46356487 | Česká republika | 5 670 336,75 | 6 861 107,47 |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2019 | 823 919,47 | 996 942,56 |
2020 | 1 329 582,86 | 1 608 795,26 |
2021 | 1 319 471,22 | 1 596 560,18 |
2022 | 1 602 205,31 | 1 938 668,42 |
2023 | 1 868 915,45 | 2 261 387,70 |