Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502011012957


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká národní banka
Identifikační číslo:
48136450
Poštovní adresa:
Na Příkopě 28
Obec:
Praha
PSČ:
115 03
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 224412884
K rukám:
Martin Hanuš
       
E-mail:
Martin.Hanus@cnb.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.cnb.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.cnb.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.cnb.cz/vz00000257
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
SDAT - Sběr dat pro potřeby ČNB
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 7
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Hlavní město Praha
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je dodávka a implementace informačního systému „SDAT – sběr dat“ pro potřeby zadavatele do systémového prostředí ČNB, včetně kompletní migrace dat ze systému MtS-ISL-SUDN-SDNS dle věcné a technické specifikace uvedené v zadávací dokumentaci. Nedílnou součástí předmětu veřejné zakázky bude dodávka provozní podpory obsahující i rozvoj systému dle požadavků zadavatele.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72212517-6
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
55 000 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Hlavní podmínky financování a platební podmínky budou uvedeny v zadávacích podmínkách veřejné zakázky.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona prokáže dodavatel předložením:
a) výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán [k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 54 písm. a) zákona],
b) dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci [k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 54 písm. b) zákona]. Oprávnění k podnikání se prokazuje zejména výpisem z živnostenského rejstříku nebo živnostenskými listy.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel prokazuje v souladu s § 50 odst. 1 písm. c) zákona svou ekonomickou a finanční způsobilost k plnění veřejné zakázky předložením čestného prohlášení dodavatele podepsaného osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Vzor tohoto prohlášení je uveden v příloze č. 2 ZD - Čestné prohlášení dodavatele.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Technický kvalifikační předpoklad dle § 56 odst. 2 písm. a) zákona splňuje dodavatel, který v posledních 7 letech poskytl alespoň 1 významnou službu.

Splnění zadavatelem požadovaného technického kvalifikačního předpokladu dle § 56 odst. 2 písm. a) zákona prokáže dodavatel předložením seznamu významných služeb.
Přílohou tohoto seznamu musí být:
1) osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
2) osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
3) smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.

Technický kvalifikační předpoklad dle § 56 odst. 2 písm. g) zákona splňuje dodavatel, který předloží přehled průměrného ročního počtu zaměstnanců dodavatele či jiných osob podílejících se na plnění zakázek podobného charakteru za poslední 3 roky. Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal, že se u dodavatele v posledních 3 letech na plnění zakázek podobného charakteru podílely následující osoby:
- alespoň 1 vedoucí projektu,
- alespoň 1 IT/IS architekt,
- alespoň 1 datový architekt,
- alespoň 1 hlavní analytik,
- alespoň 6 programátorů.
Osoby na výše uvedených pozicích musejí zároveň splňovat požadavky zadavatele stanovené v bodu 7.4.3 zadávací dokumentace.
Splnění technického kvalifikačního předpokladu dle § 56 odst. 2 písm. g) zákona dodavatel prokáže předložením čestného prohlášení, které bude podepsáno osobou oprávněnou jednat za dodavatele (pokrač. v bodu VI.3).
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Významnou službou se rozumí plnění spočívající v dodávce a implementaci SW řešení pro sběr a zpracování dat v celkové ceně alespoň 10 000 000 Kč bez DPH. Dodávka a implementace SW řešení v rámci takové významné služby uvedené v nabídce uchazeče musely být realizovány v období maximálně dvou let (doba poskytování provozní podpory dodaného SW řešení se do tohoto období nezapočítává).
Významná služba musí dále splňovat následující podmínky:
- zpracování dat v denním přírůstku v rozsahu jednotek gigabajtů dat,
- uložení a výběry dat z databázového prostředí v rozsahu stovek gigabajtů,
- zpracování citlivých údajů podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně dalších zákonů ve znění pozdějších předpisů,
- komunikace s vybranými externími partnery objednatele,
- možnost přihlášení až 50 najednou přihlášených a aktivních uživatelů,
- elektronické podepisování dat.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
15030
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 088-158828 ze dne 07/05/2015 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 31/07/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: 31/03/2016 (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 31/07/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Senovážná 3, Praha 1
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek mají právo být přítomni max. 2 zástupci každého dodavatele. Osoba zastupující dodavatele svou přítomnost potvrdí podpisem v prezenční listině účastníků otevírání obálek. U zahr. dodavatele je možná dále přítomnost 1 tlumočníka.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 odst. 2 písm. b) a e) zákona splňuje dodavatel, který předloží seznam odborníků, kteří se budou na plnění veřejné zakázky podílet a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osob odpovědných za poskytování příslušných služeb, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky bez ohledu na to, zda jde o pracovníky dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.
Pro jednotlivé odborníky platí, že musí splňovat minimálně následující požadavky zadavatele:
1) vedoucí projektu:
-ukončené VŠ vzdělání,
-praxe v oboru IT minimálně 5 let,
-podíl minimálně na poskytování 3 služeb (zakázek) s obdobným charakterem plnění (tj. kompletní dodávka,
případně podpora a rozvoj, informačního systému a služeb IT s tím souvisejících), z toho nejméně 2 z těchto služeb (zakázek) měly každá hodnotu alespoň 10 mil. Kč bez DPH (bez započtení dodaného HW), přičemž minimálně ve 2 z těchto zakázek byl v pozici vedoucího projektu a alespoň jedna z těchto 3 zakázek byla realizována v oblasti hromadného zpracování dat.
2)IS/IT architekt:
-ukončené VŠ vzdělání a praxe v oblasti analýzy a návrhu informačních systémů v délce alespoň 5 let
nebo ukončené SŠ vzdělání a praxe v oblasti analýzy a návrhu informačních systémů v délce alespoň 8 let,
-podíl alespoň na 2 zakázkách v oblasti návrhu či realizace informačního systému, který podporoval základní procesy zpracování statistických a analytických úloh
-podíl alespoň na 1 zakázce s charakterem plnění obdobným této veřejné zakázce (tj. kompletní dodávka, případně podpora a rozvoj, informačního systému a služeb IT s tím souvisejících), přičemž u této zakázky byl v pozici architekta a hodnota této služby byla alespoň 10 mil. Kč bez DPH (bez započtení dodaného HW).
3)datový architekt:
-ukončené VŠ vzdělání a praxe v oboru IT alespoň 5 let nebo ukončené SŠ vzdělání a praxe v oboru alespoň 8 let
-podíl alespoň na 2 zakázkách z oblasti návrhu systémů a datové integrace s alespoň 1 000 000 záznamů pro alespoň 100 uživatelů v pozici datového architekta.
4)databázový specialista (Oracle):
-ukončené VŠ vzdělání a praxe v oboru IT alespoň 5 let nebo ukončené SŠ vzdělání a praxe v oboru alespoň 8 let,
-podíl alespoň na 3 zakázkách z oblasti tvorby SW nástrojů a optimalizace systémů pro alespoň 50 uživatelů, které byly připraveny na platformě ORACLE,
-znalost jazyka SQL*Plus, PL/SQL, praktiky ladění DML operací.
5)hlavní analytik:
-ukončené VŠ vzdělání a praxe v oblasti analýzy a návrhu informačních systémů alespoň 5 let nebo ukončené SŠ vzdělání a praxe v oblasti analýzy a návrhu informačních systémů alespoň 8 let,
-podíl alespoň na 2 zakázkách z oblasti návrhu či realizace informačního systému, který podporoval základní procesy zpracování statistických a analytických úloh,
-podíl alespoň na 1 zakázce s charakterem plnění obdobným této zakázce (tj. kompletní dodávka, případně podpora a rozvoj informačního systému a služeb IT s tím souvisejících), přičemž u této zakázky byl v pozici hlavního analytika a hodnota této služby byla alespoň 10 mil. Kč bez DPH (bez započtení dodaného HW).
6)bezpečnostní expert:
-ukončené VŠ vzdělání a praxe v oboru bezpečnosti v oblasti IT alespoň 7 let nebo ukončené SŠ vzdělání a praxe v oboru bezpečnosti v oblasti IT alespoň 10 let,
-podíl alespoň na 2 zakázkách implementace bezpečnostních pravidel a/nebo bezpečnostních systémů s přístupem interních a externích (registrovaných i neregistrovaných) uživatelů.
7)aplikační architekt:
-ukončené VŠ vzdělání a praxe v oboru IT alespoň 5 let nebo ukončené SŠ vzdělání a praxe v oboru IT alespoň 8 let,
- podíl alespoň na 2 zakázkách z oblasti SW nástrojů, aplikační podpory a návrhu systémů s alespoň 1 000 000 záznamů pro alespoň 100 uživatelů.
8)procesní architekt:
-ukončené VŠ vzdělání a praxe v oboru IT alespoň 5 let nebo ukončené SŠ vzdělání a praxe v oboru IT alespoň 8 let,
- podíl alespoň na 2 zakázkách z oblasti SW nástrojů, aplikační podpory a návrhu a optimalizace systémů se sdílenými procesními informacemi, a informacemi odpovídajícími číselníkům a klasifikacím pro alespoň 100 uživatelů.
9)programátor (zadavatel požaduje, aby dodavatel disponoval alespoň 6 programátory, přičemž každý z programátorů musí splňovat následující předpoklady):
-ukončené VŠ vzdělání a praxe v oblasti vývoje SW alespoň 3 roky
nebo ukončené SŠ vzdělání a praxe v oblasti vývoje SW alespoň 5 let,
-znalost programovacího jazyka JAVA nebo jiného objektově orientovaného jazyka,
-znalost jazyka SQL a PL/SQL,
-podíl na realizaci alespoň 3 zakázek využívajících třívrstvou architekturu systému.
Dosažené vzdělání spolu s délkou a obsahovou náplní dosavadní profesní praxe odborníků zadavatel požaduje doložit ve formě profesních životopisů podepsaných jednotlivými odborníky, jejichž prostřednictvím jsou požadované technické kvalifikační předpoklady prokazovány.
Spolu s životopisy odborníků předloží dodavatel také seznam odborníků ve formě čestného prohlášení, v němž dodavatel prohlásí, že každý z odborníků splňuje požadavky zadavatele na prokázání technických kvalifikačních předpokladů. Čestné prohlášení bude podepsáno osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

Zadavatel ve smyslu § 44 odst. 6 zákona stanoví, že realizační studie nesmí být zhotovena subdodavatelem uchazeče.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
08/06/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh