Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7402012077294


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká národní banka
Identifikační číslo:
48136450
Poštovní adresa:
Na Příkopě 28
Obec:
Praha
PSČ:
115 03
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
ČNB, Na Příkopě 864/28
Tel.:
+420 224413014
K rukám:
Naděžda Kalvachová
       
E-mail:
nadezda.kalvachova@cnb.cz
Fax:
+420 224412361
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.cnb.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.cnb.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.cnb.cz/vz00000135
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Obnova chlazení na pobočce ČNB Brno
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Brno
Kód NUTS CZ064 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je provedení stavebních prací v budově pobočky ČNB Brno za účelem obnovy chlazení, a to v rozsahu jednostupňové projektové dokumentace tvořící přílohu č. 1 návrhu smlouvy (návrh smlouvy tvoří přílohu č. 1 ZD) a v souladu s výkazem výměr, který je součástí cenové tabulky tvořící přílohu č. 3 ZD.
Předmětem veřejné zakázky je dále provádění profylaktických prohlídek dodaných zařízení, provádění kontrol těsnosti chladících okruhů a provádění mimozáručních a pozáručních oprav.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
42500000-1
 
Další předměty
45330000-9
45310000-3
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Zad.si dle s § 99 ZVZ vyhr.opční právo (dále jen "OP") na poskyt.dalš.stav.prací obd.jako v pův.VZ. Zad. může,ale nemusí OP využít.Předp.hodnota OP je 750tis. Kč bez DPH.Ocenění částí předm.plnění, na které se vztahuje OP,bude sjedn.s dod. v jednacím řízení bez uveřejnění (dále jen "JŘBU") ve výši odp.součinu přísl.jedn.cen uved.ve výkazu výměr (součást cen.tabulky-příl.č. 3 ZD),a výměr skuteč.proved.prací. V případě, že se bude jednat o stav.práce, které nejsou ve výkazu výměr uvedeny, budou pro určení výše ceny přísl.stav.prací použity ceny Ústavu racionalizace ve stavebnictví Praha a.s. (dále jen „ÚRS“) v akt.cen.úrovni ÚRS. Další info k popisu OP jsou uvedeny v odd.VI.3).
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:   36   nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:  48  nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel nepožaduje.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Podmínky financování a platební podmínky jsou uvedeny v zadávacích podmínkách veřejné zakázky.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Splnění profesních kval. předpokladů prokazuje dodavatel předložením výpisu z OR, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán [dle § 54 písm. a) zákona], a dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veř. zakázky, zejména dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci [dle § 54 písm. b) zákona].
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel prokáže svou ekonomickou a finanční způsobilost k plnění veřejné zakázky předložením čestného prohlášení dodavatele podepsaného osobo oprávněnou jednat za dodavatele.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Technický kvalifikační předpoklad dle § 56 odst. 3 písm. a) zákona splňuje dodavatel, který v posledních 5 letech realizoval alespoň 3 významné stavební práce. Splnění zadavatelem požadovaného technického kvalifikačního předpokladu dodavatel prokáže předložením seznamu alespoň 3 významných stavebních prací a osvědčením objednatelů o jejich řádném plnění, přičemž tato osvědčení musí zahrnovat cenu, dobu a místo provádění stavebních prací a musí obsahovat údaj o tom, zda byly tyto stavební práce provedeny řádně a odborně.
Technický kvalifikační předpoklad dle § 56 odst. 2 písm. e) zákona splňuje dodavatel, který:
a) předloží osvědčení o odborné kvalifikaci alespoň jedné osoby, která se bude podílet na montáži a provádění profylaktických prohlídek nabízených BCHJ vydaným výrobcem těchto BCHJ nebo jinou osobou pověřenou tímto výrobcem k vydání osvědčení,
b) předloží osvědčení o odborné kvalifikaci dodavatele k provádění kontrol těsnosti v souladu se zákonem o látkách poškozujících ozonovou vrstvu, tj. certifikát vydaný Ministerstvem životního prostředí ČR ke kontrole těsnosti zařízení s fluorovanými skleníkovými plyny a regulovanými látkami, ke znovuzískávání fluorovaných skleníkových plynů a regulovaných látek, k instalaci, údržbě a servisu zařízení s fluorovanými skleníkovými plyny a regulovanými látkami ve smyslu nařízení Komise (ES) č. 303/2008 a v souladu se zákonem o látkách poškozujících ozonovou vrstvu.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Významnou stavební prací se rozumí zakázka, jejímž předmětem je dodávka a montáž zdroje chladu s chladicím výkonem min. 100 kW a dodávka a montáž navazujících rozvodů chladu a VZT zařízení, přičemž minimální rozsah této zakázky musí být alespoň 2 mil. Kč bez DPH.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
13082
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2013/S 250-438402 ze dne 27/12/2013 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 16/05/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 16/05/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: 31/03/2015 (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 16/05/2014 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Česká národní banka, Na Příkopě 28, Praha 1
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek se může zúčastnit pouze 1 zástupce dodavatele. Sraz zájemců je na vrátnici ČNB na adrese Senovážná 3, Praha 1 v 9:55 hodin. U zahraničního dodavatele je možná dále přítomnost jednoho tlumočníka.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Další info k popisu OP uvedeném v odd.II.2.2):
Pokud charakter prací nebude možno ocenit položkami ÚRS,bude se při individ.kalkulaci vycházet z rozboru obdob.položky obsažené ve výkazu výměr ze stejn.profes.oddílu a pro novou položku se použije stejný kalkul.vzorec, jaký byl pro tuto obdob.položku použit (se stejn.marží zisku a stejn.nebo obd.odůvod.mzdov.náklady pro stroj.vybav.a ost. náklady vztah.se k plnění a za jiných obd.předpokladů). V případě, že pro určení výše ceny někt.stav.prací nebude možné využít ani jeden z výše uved.postupů, bude výše ceny těchto prací určena jako součin přísl.hod.sazby a skuteč.počtu odprac.hodin.Zad.stanovuje max.výši cen těchto prací dle druhu násl.:práce málo kvalifik.(např. bourání,pomoc.činnosti)-max. 270 Kč bez DPH/hod.,práce středně kvalifik.(např. běž.montáž.práce)-max. 380 Kč bez DPH/hod., práce vysoce kvalifik.(např.koordin. a projekč.činnosti)- max. 500 Kč bez DPH/hod, s tím, že k těmto stav.pracím dod.vyúčtuje použ.materiál max.za cenu obvykl.v místě a čase plnění. Takto získaná cena zahrnuje i nákl.spoj.s vyprac.nabídky na další stav.práce(jsou součástí rež.nákladů dod.,např. administr.činnosti spoj.s přípr.nabídky). Dle s § 99 odst. 5 ZVZ stanovuje zad.předběž.dobu využití OP tak, že OP uplatní zad. v JŘBU zaháj. dle § 23 odst. 7 písm. b) bod 5 ZVZ max.do 3 let od uzavř.smlouvy na pův.VZ (tj. VZ spec.v ZD). Zad. si vyhraz.uplatnit OP v několika JŘBU.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Česká národní banka, samostatný odbor interního auditu
Poštovní adresa:
Na Příkopě 864/28
Obec:
Praha 1
PSČ:
115 03
Stát:
CZ
E-mail:
josef.medek@cnb.cz
Tel.:
+420 224413892
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
21/03/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh